خبرگزاری کار ایران

دفاع استقلال را به خوبی باز کردیم؛

آقاخان: از استقلالی‌ها به خاطر شادی پس از گلم عذرخواهی می‌کنم/ می‌توانستیم برنده شویم و گلم سه امتیازی باشد

مهاجم تیم فوتبال پیکان که شب گذشته توانست مقابل استقلال تهران گلزنی کند از منصوریان و استقلالی‌ها عذر خواهی کرد.

مرتضی آقا‌خان، مهاجم تیم فوتبال پیکان که شب گذشته توانست مقابل استقلال تهران گلزنی کند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما فرصت ریکاوری کمی داشتیم اما با تمریناتی که داشتیم توانستیم خود را به مرز آمادگی برسانیم. می‌توانستیم این بازی را ببریم. روی یک غفلت، استقلالی‌ها به ما گل زنی کردند.

وی در پاسخ به اینکه دقایق آخر و به طور اتفاقی به ترکیب پیکان اضافه شد گفت: متاسفانه یکی از بازیکنان‌مان در تمرین پیش از بازی مصدوم شد که برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. من جایگزین او شدم. شکر خدا توانستم خودم را اثبات کنم. البته دوست داشتم گلم به استقلال سه امتیازی باشد. در پست تخصصی‌ام بازی نکردم. پست اصلی من مهاجم نوک است. به هرحال تمام تمرکزم روی این است که برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی در خصوص گلی که به استقلال زد و غفلتی که امید ابراهیمی و یعقوب کریمی روی حرکت او داشتند گفت: ما روی این گل کار کرده بودیم. خوشبختانه برنامه‌مان به درستی پیاده شد و مدافعان استقلال جا ماندند و توانستیم گلزنی کنیم. دفاع استقلال را به خوبی باز کردیم. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم خوب ظاهر شویم که پاسخ زحمات کادرفنی و کارگران زحمت‌کش ایران‌خودرو را بدهیم. من تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می‌کنم. سال گذشته هم آقای گل پیکان بودم. دو سال پیش هم در لیگ برتر بودم و سابقه هم بازی بودن با رحمتی را هم دارم.

وی در پایان درباره شادی پس از گلی که انجام داد و منجر به دریافت کارت زرد شد گفت: من بی‌تجربگی کردم و البته بسیار احساسی شدم. من برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها بسیار احترام قائلم. دوست نداشتم با شادی گلم باعث دلخوری آنها شوم. هم از استقلالی‌ها و هم از منصوریان عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر : ۳۹۹۸۵۷