خبرگزاری کار ایران

افتخاری: اگر نیاز باشد بازیکن جذب می‌کنیم و حتی تغییراتی در کادرفنی ایجاد می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید که در صورت نیاز تغییراتی در کادر فنی استقلال ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری در حاشیه دیدار تیمش برابر پیکان گفت: درباره بازی و مسائل فنی باید سرمربی صحبت کند. نسبت به گذشته بهتر بودیم ولی من مطمئنم روز به روز بهتر خواهیم شد. فرصت داریم تا در این یک ماه تیم را آماده کنیم. تقریبا نیم ساعت از بازی استقلال واقعی را دیدیم که تماشاگران دوست داشتند.

وی ادامه داد: پس از بازی به رختکن رفتم و به بازیکنان گفتم برای بهتر شدن آنها از تیم و کادر فنی حمایت خواهیم کرد. بازیکنان در زمین یک مقدار ناهماهنگ هستند و نیاز به تمرینات بیشتری دارند. منصوریان طرح هایی دارد که قرار شد با هم صحبت کنیم. اگر نیاز باشد بازیکن اضافه می‌کنیم و یا در کادر فنی تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. به منصوریان گفتم ما آمادگی داریم که بازیکن به تیم اضافه کنیم و قرار شد روز یکشنبه پیشنهاد خود را به ما بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: هرچیزی که نیاز باشد باید فراهم کنیم. ما نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم. اگر استقلال نیاز داشته باشد کادر آن را تقویت می‌کنیم.

او در پایان درباره مشکل زمین چمن تمرینی آبی ها گفت: فعلا که در آزادی تمرین می‌کنیم. یک نشستی با شورای شهر تهران خواهیم داشت و زمین امام رضا (ع) را هم برای تیم های پایه و هم برای تیم اصلی آماده می‌کنیم.

 

 

کد خبر : ۳۹۹۷۸۲