خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

برگزاری هفته فرهنگی لرستان با حضور وزرا و مسئولان ملی

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۷۴

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: در برنامه های هفته فرهنگی لرستان مقامات عالی رتبه کشور اعم از وزرا، مسئولین ملی و برخی مقامات اثرگذار ارشد کشور حضور خواهند داشت.

‌به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی امروز  پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان به برگزاری هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان در ۲۵ مردادماه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی مفصل و جامعی صورت گرفته است که لرستان بتواند در قالب یک هفته فرهنگی، اقتصادی که در پارک «گفت وگوی» تهران برگزار می شود توانمندی ها و داشته های فرهنگی، هنری و اقتصادی خود را در بخش های مختلف عرضه کند.

وی با تشریح برنامه های هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان افزود: در روز اول هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان همایش فرهنگی با حضور فرهیختگانی از استان و هم استانی های مقیم تهران و البرز برگزار خواهد شد که در این همایش مقامات عالی رتبه کشور اعم از وزرا، مسئولین ملی و برخی مقامات اثرگذار ارشد هم استانی حضور خواهند داشت.

 معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان به ارائه توانمندی های استان در هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان اشاره کرد و افزود: برگزاری همایش اقتصادی و سرمایه گذاری در روز دوم هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان نیز یکی دیگر از برنامه های این هفته است.

سید سعید شاهرخی بیان داشت : در این همایش نیز سرمایه گذاران استانی، کشوری و خارجی حضور داشته و با توانمندی های استان آشنا می شوند.

شاهرخی اضافه کرد: همچنین از روز اول تا روز آخر هفته فرهنگی، اقتصادی لرستان نمایشگاهی در قالب غرفه های بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و ... توسط دستگاه های اجرایی استان دایر خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین در این هفته و در سه بخش مجزا برنامه های فرهنگی، هنری و اقتصادی از جمله شب های فرهنگی لرستان به همراه نشست های تخصصی در این سه بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز