خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مطرح کرد:

واگذاری 10 طرح عمرانی لرستان به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۷۶۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: 10 طرح عمرانی استان تا پایان امسال برای تکمیل و بهره‌برداری به بخش‌خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، علی هادی چگنی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان افزود: اجرای طرح‌های کمیته برنامه‌ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی از جمله واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قالب ماده 27 است.

وی با بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای در سیاست اقتصاد مقاومتی دارد که باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد، اظهار داشت: همچنین سال گذشته نیز 2 طرح برای تکمیل و بهره برداری به بخش‌خصوصی واگذار شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: 539 طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی با زیر مجموعه‌های متعدد در استان اجرایی می‌شود که برای این مهم 70 هزار میلیارد ریال نیاز است. مقرر شده در سال های 95 و 96، یکهزار و 560 میلیارد ریال از منابع استانی برای این مهم اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان 33 طرح با همکاری 11 دستگاه اجرایی می شود گفت: از این تعداد، 22 طرح مربوط به ماده 27 و واگذاری به بخش خصوصی است.

به گفته وی در این راستا چهار کمیته عمرانی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و برنامه ریزی در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز