خبرگزاری کار ایران

جاودانی خبرداد؛

بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۲۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری یازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) در این استان خبر داد.

 به گزاش ایلنا به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، احد جاودانی با اعلام این خبر گفت: یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع)، امروز چهارشنبه ٢٠ مرداد ماه به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی تعداد آثار شرکت کننده در این جشنواره بین المللی را ١٣٧ هزار و ٧٩١ نامه ذکر کرده و اظهار داشت: هزار و ١٢ نامه از مجموع این آثار، از کشورهای دیگر جهان می باشد که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) از سال ١٣٨٥ در استان مازندران برگزار می شود که هر سال بر استقبال مردم ایران و سایر کشورها از آن افزوده می شود.

 جاودانی ضمن اشاره به افزایش مبلغ جوایز این جشنواره نسبت به سال گذشته، تأکید کرد: این افزایش در بعضی از بخش های جشنواره تا ٣ برابر بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع)،  بیستم مردادماه جاری در ساری برگزار شده و منتخبین بخش های مختلف این جشنواره، معرفی می شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز