خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با ایلنا:

تلاش برای زیباترشدن هسته مرکزی شهر ارومیه وظیفه همگانی است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه اعلام کرد: طرح‌های متعدد زیباسازی، در خیابان‌های هسته مرکزی ارومیه اجرا شده است.

مجتبی علیزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، اظهار کرد: نصب 10 دستگاه آب سردکن در خیابان امام (ره)، عطایی، خیام و پنجراه، آذین بندی فلکه‌های اصلی هسته مرکزی شهری، نصب سیستم‌های روشنایی با طرح‌ها مدرن، نصب 50 دستگاه نیمکت چوبی، رنگ آمیزی جدول‌ها و همچنین نصب 10 گلدان طبقاتی برای کاشت گل در بازار اصلی ارومیه از مهمترین این اقدامات محسوب می‌شود.

وی همچنین از نصب 40 پانل آگهی  برای استفاده رایگان شهروندان برای نصب آگهی و حفظ زیبایی دیوارهای شهر خبر داد.

شایگان با بیان اینکه این سازمان  در پروژه‌های فاخر مجموعه مدیریت شهری مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته است، اظهار کرد: اجرای لوله کشی آب سردکن‌ها  و همچنین رنک آمیزی و تزیین دیوارهای فرسوده در خیابان خیام از سوی این سازمان و برای رفاه حال شهروندان انجام شده است.

وی یکی از وظایف اصلی این سازمان را نگهداری 24 ساعته نمادها، نورپردازی و همچنین سیستم روشنایی شهر دانست و افزود: این بخش از اقدامات زیباسازی نقش مهمی در پایداری زیبایی چهره شهر دارد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه اعلام کرد: به زودی طرح‌های مطالعاتی برای نصب سیستم روشنایی مبلمان شهری و نور پردازی مدرن در خیابان خیام اجرا می‌شود.

کد خبر : ۳۹۸۳۲۲