خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان مطرح کرد:

نقش موثر اصحاب رسانه در فرهنگسازی برای حضور سرمایه‌گذاری در لرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اصحاب رسانه در فرهنگ‌سازی و بستر سازی برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان یاری‌رسان کادر اجرایی دولت هستند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی در آیین گرامی‌داشت روز خبرنگاران استان لرستان افزود: بسترسازی و تحقق برنامه‌های استاندار لرستان زمانی شتاب گرفت و مؤثر واقع شد که خبرنگاران در کنار تیم دولت در استان قرار گرفتند.

شاهرخی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان و فرهنگ‌سازی در تمامی این برنامه‌ها یار مسئولان بوده و فضای استان را دگرگون کردند، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های سیاسی لرستان در کمال امنیت، بیانگر ارتقا فرهنگ سیاسی استان است که جا دارد از همراهی خبرنگاران با برنامه‌های اقتصادی و عمرانی دولت تشکر شود.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات پیش‌روی کار خبرنگاری، عنوان کرد: برای رفع موانع و مشکلات باید جلسات خاص و تخصصی در رابطه با این موضوعات تشکیل شده و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری موفق برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون کنسرت‌ها در استان لرستان گفت: این فعالیت‌ها در برخی استان‌ها با چالش‌های جدی و یا برخوردهای فیزیکی مواجه بوده است.

وی اظهار کرد: درباره دغدغه امروز جامعه فرهنگی در ارتباط با نشاط اجتماعی، کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌های مشابه که در سایر استان‌ها با چالش مواجه است به خوبی در لرستان اجرا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب قانون و با صدور مجوز، بستر مناسبی برای اجرای این برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده است.

شاهرخی با بیان اینکه طی سه سال گذشته تغییرات اساسی در استان رخ داده و توجه به معیشت و سرمایه‌گذاری در اولویت بوده است، افزود: شما خبرنگاران با قلم، بیان و نوشته‌های‌تان فضای استان را متحول کرده‌اید، و یکی‌از دلایل حضور من در این مراسم ادای احترام حضوری به فکر، قلم و اندیشه شماست.

به گزارش ایلنا مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار  17 مردادماه به‌همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در محل سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد و در این مراسم یاد و خاطره تمام شهدا به‌ویژه شهدای اهل قلم و اندیشه و خبرنگاران شهید به‌ ویژه شهیدان صارمی و حیدریان را گرامی داشته شد و از خانواده این دو شهید حوزه قلم تجلیل به عمل آمد.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

کد خبر : ۳۹۸۲۹۳