خبرگزاری کار ایران

بدنسازی سنگین بلای جان استقلال

تک گل نفت تهران، گل دوم استقلال خوزستان و هر دو گل صنعت نفت، گل‌های خورده استقلال در نیمه دوم بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تاکید علیرضا منصوریان روی تمرینات بدنسازی و فشار روی بازیکنان برای بالا نگه داشتن آمادگی بدنی آن‌ها، نفت تهران را در دو فصل گذشته تبدیل به یکی از خستگی ناپذیرترین تیم‌های لیگ برتر کرده بود. تیمی که بازیکنانش نود دقیقه کامل می‌جنگیدند و در دقایق پایانی، خطرناک‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شدند. حالا همین برتری، در استقلال تبدیل به نقطه ضعف منصوریان شده است.

استقلال در بازی با نفت تهران و صنعت نفت آبادان، گل اول را زد و از حریفش جلو افتاد اما نتوانست برد را نگه دارد. آنها مقابل استقلال خوزستان هم گل مساوی را زدند اما دوباره مغلوب شدند. اگر استقلال مثل پرسپولیس توانایی نگه داشتن گل‌هایش در این سه بازی را داشت، در حال حاضر به جای قعرنشینی بالاتر از سرخپوشان در صدرجدول لیگ برتر بود.

از 5 گل خورده استقلال در این فصل، 4 گل در نیمه دوم وارد دروازه این تیم شده‌اند. تک گل نفت تهران، گل دوم استقلال خوزستان و هر دو گل صنعت نفت، گل‌های خورده استقلال در نیمه دوم بودند. استقلال خوزستان، تنها تیمی بوده که نیمه اول به استقلال گل زده و دروازه این تیم را باز کرده است. بحران بدنی استقلالی‌ها، فعلا پاشنه آشیل تیم منصوریان شده و در صورتی که آنها خیلی زود به وضعیت مورد نظر منصوریان نرسند، شاید خیلی زود عمر مربی محبوب آبی‌ها تمام شود.

 

کد خبر : ۳۹۸۲۸۴