خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۶۵

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پرتلاش و پرشور حوزه اجتماعی و بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی 17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و گرامیداشت روز خبرنگار را با آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

قسم به قلم و آنچه می‌نگارد!

این آیه از سوره «قلم» در قرآن کریم حرمت، قداست و رسالت قلم را چنان آشکار و شیوا بیان  می‌کند که گویی قلم، گرانبهاترین ابزاری است که خداوند برای روشنگری و حقیقت‌گویی به بشر اهدا کرده است. نگاشتن و به خصوص نقل و انتشار صادقانه و بی‌کم و کاست اخبار وظیفه‌ای بس خطیر و دشوار است که خلوص و صداقت  بی‌حد می‌طلبد.

 خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست؛ هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است. چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده‌اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می‌درخشد و این افتخار را در فروغ جاودانه این سخن پربار مولای آزادگان حضرت امیرالمومنین علی (ع) یافته‌اند که «حق را بگو؛ گرچه هلاک شوی».

17 مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش  و پرشور حوزه اجتماعی و بهزیستی تبریک و تهنیت می‌گویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امیدوارم حق‌جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد.

                                                                                                                                                                      دکترانوشیروان محسنی بندپی

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز