خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه دو رشت:

انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادها نشان از اهمیت حرفه خبرنگاری است

تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار منطقه دو رشت بیانیه‌ای  به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار صادر کرد:

متن بیانیه مرتضی عاطفی به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی

ن والقلم و ما یسطرون

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین جایگاه خبرنگاران فرموده‌اند: خبرنگاران لحظات نابود‌شدنی و زوال یافتنی را ابدی و جاودان می‌سازند.

تلاش صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.

بی‌شک، انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادها در موقعیت‌های مختلف، نشان از عظمت و اهمیت حرفه خبرنگاری دارد. این روز، یادآور اراده عمیق مجاهدانی است که برای بازگویی حقیقت و بیان واقعیت، بیرق رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفتند و صداقت، دقت و سرعت را چراغ راه خویش قرار دادند که در پیشاپیش این سلسله، مردانی غیرتمند و با همتی بودند که در نگارش خبر از جان خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

روابط عمومی شهرداری منطقه دو رشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز بزرگ و غرورآفرین را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، تاثیرگذاران و سخت‌کوشان رسانه که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی گام بر می‌دارند و با مجاهدت بی‌بدیل خویش آثاری ماندگار برجای می‌گذارند، تبریک عرض می‌کند.

کد خبر : ۳۹۸۲۳۳