خبرگزاری کار ایران

شاهکار جدید از آقای عابربانک؛ دخالت در کار برانکو

حسین هدایتی در آخرین پست خود از اینکه باشگاه پرسپولیس رضاییان را نمی‌خواهد انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین هدایتی که بعد از شکست خوردن تقریبی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مدتی در رسانه‌ها حضور نداشت حالا مجددا با کامنت‌ها و پست‌های عجیب و غریبش در اینستاگرام به میادین بازگشته است! حسین هدایتی در آخرین پست خود از اینکه باشگاه پرسپولیس، رضاییان را نمی‌خواهد انتقاد کرده است. او در کامنتی نوشته است که مشکل مالی برای حضور رضاییان وجود ندارد و باشگاه و کادرفنی نباید بابت بازگشت این بازیکن لجبازی کنند.

البته مشخص نیست حسین هدایتی در پرسپولیس چه مسئولیت و سمتی دارد که به خودش اجازه می‌دهد در کارهای باشگاه و برانکو دخالت کرده و اظهارنظر کند. او که تلاش زیادی می‌کند تا به نوعی اتفاقات فصل نقل و انتقالات را جبران کند به دنبال این است که تا با بازگرداندن رضاییان به نوعی باز هم خود را در رسانه‌ها مطرح کند. این در حالی است که طاهری و برانکو در آخرین موضعشان اعلام کرده‌اند که نیازی به رضاییان ندارند و با حضور ماهینی و دیگر بازیکنان جناح راست پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت.

تجربه ثابت کرده که موضع‌گیری‌های غیرمسئولانه نه تنها به باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس کمکی نکرده بلکه همواره باعث ایجاد حاشیه‌هایی مخرب در این تیم‌ها شده است.

 

کد خبر : ۳۹۸۲۱۹