خبرگزاری کار ایران

در روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از ایلنا

وزیر آموزش و پرورش از خبرگزاری ایلنا بازدید و از زحمات خبرنگاران در این روز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در روز خبرنگار از تحریریه خبرگزاری کار ایران (ایلنا) بازدید کرد و این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز خبرنگار که اختصاصا در اختیار ایلنا قرار داده؛ به شرح زیر است:

در دنیای پیچیده امروز که تحت سیطره فناوری‌های نوین ارتباطی است اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم یکی از ملزومات تردیدناپذیر حرکت در مسیر انسجام اجتماعی و دستیابی به توسعه پایدار است.

تلاشگران این حوزه به عنوان وجدان‌های بیدار جامعه با اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح، بسترسازان صدیق سپهر آگاهی بخشی و نقش‌آفرینان حقیقی عرصه‌ی گسترش مشارکت عمومی مردم هستند.

خبرنگارانی که با ابتناء  بر پاسداشت منافع ملی، دل در تحقق تعالی و پیشرفت ایران عزیز بسته و با عشق به مردم، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق از رویدادها و معرفی ظرفیت‌ها و توفیقات کشور در عرصه‌های مختلف، به بیان کاستی‌ها می‌پردازند و به عنوان مشاورانی دلسوز و ناصحانی مشفق برای مسئولان انجام وظیفه می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه دانایی، یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی را گرامی می‌دارم و از خداون متعال توفیق روزافزون اصحاب رسانه در انجام رسالت خطیر دیده‌بانی از هویت ملی و حقوق اجتماعی مردم را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی‌اصغر فانی

وزیر آموزش و پرورش

کد خبر : ۳۹۸۱۰۱