خبرگزاری کار ایران

ادامه واکنش‌ها به استیضاح سیاسی شهردار رشت؛

هر ذهن آگاه و بی‌طرفی از برنامه‌های شهردار رشت حمایت خواهد کرد

نماینده رشت در مجلس با ابراز تاسف از استیضاح شهردار رشت گفت: هر ذهن آگاه و تفکر بی‌طرفی از برنامه‌ها و ایده‌های شهردار رشت حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد صادق حسنی جوریابی، با تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد مجموعه شهرداری و سوال و استیضاح شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است گفت: چقدر خوب می‌شد برخی از اعضای معترض به عملکرد شهردار، چند خطی از عملکرد خودشان می گفتند.

حسنی جوریابی افزود: هیچ کس معتقد نیست که صددرصد رفتارها و تصمیم‌گیری‌های شهردار و مدیران شهرداری، درست است، اما به واسطه هر مشکل کوچک نباید وقت تصمیم‌سازان شهری را گرفت، پروژه‌ها و برنامه‌های شهرسازی را متوقف کرد و اقدام به استیضاح کرد.

حسنی با اشاره به وظیفه خطیر اعضای شورا و انتظار مردم رشت از اعضای شورای شهر گفت: اعضای منصف و بی‌طرف شورای شهر اجازه ندهند توسعه و پیشرفت رشت قربانی منافع گروهی و فردی برخی اعضا شود و به خاطر مردم اختلافات را کنار بگذارند.

وی افزود: تلاش دولت و مجلس ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای شهروندان است و قطعا هر شخص یا طیفی از افراد قصد بر هم زدن این آرامش نسبی را داشته باشد از چشم مردم خواهند افتاد.

حسنی با تاکید بر اینکه ما هیچ کدام قصد دخالت در امور شورایی را نداریم اما به واسطه نمایندگی مردم باید نظرات مردم را مد نظر قرار دهیم، گفت: نظر مردم در رسانه‌ها، فضای مجازی، کوچه و خیابان این شهر قابل لمس است و اغلب صداها مبنی بر ماندن و ادامه کار ثابت قدم است و اعضای شورا وظیفه دارند به نظر مردم توجه لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: خوشبختانه معتقدم اکثریت شورا به واسطه دانش و تجربه شان به ادامه شهرداری ثابت قدم رای خواهند داد و در ادامه شاهد روزهای بهتری برای شهر رشت خواهیم بود.

کد خبر : ۳۹۶۷۴۹