خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرکل دامپزشکی کردستان با نماینده مقام معظم رهبری در استان

مدیرکل دامپزشکی کردستان رأس ساعت 9 صبح امروز درمحل دفتر نماینده ولی فقیه ونماینده استان درمجلس خبرگان رهبری حاضر وبا ایشان دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان در روز سه شنبه مورخ 12/5/1395 مدیرکل دامپزشکی کردستان رأس ساعت 9 صبح درمحل دفتر نماینده ولی فقیه ونماینده استان درمجلس خبرگان رهبری حاضر وبا ایشان دیدار وگفتگوکرد.

     در این دیدار که در فضای صمیمی و به صورت خصوصی برگزار شد ، آیت الله حسینی شاهرودی ضمن تبریک انتصاب  ورمقانی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان ، مجموعه وظایف دامپزشکی را بسیار خطیر ومهم توصیف نمودند و ضمن قدردانی از زحمات همکاران سخت کوش دامپزشکی، بر لزوم آمادگی بیش از بیش کارکنان آن مجموعه برای مبارزه وکنترل بیماری ها و همچنین ارتقاء سطح سلامت جامعه تاکید نمودند . ایشان در ادامه به لزوم  تعامل  بخش دولتی با بخش خصوصی دامپزشکی و نیز تولید کنندگان تاکید و افزودند که با توجه به سختی کار دامپزشکی باید دولت توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی کارکنان دامپزشکی داشته باشد.
در این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید مدیر کل دامپزشکی کردستان ضمن قدردانی از حمایت های نماینده عالی رهبر معظم انقلاب در کردستان،گزارشی از فعالیت های دامپزشکی استان و کمبودهای این اداره کل را به محضر ایشان ارائه دادند .

 

کد خبر : ۳۹۶۷۳۸