خبرگزاری کار ایران

ارزیابی پیشکسوت پرسپولیس از بازی این تیم مقابل فولاد

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، وضعیت شاگردان برانکو را ارزیابی کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی شب گذشته این تیم مقابل فولاد را اینطور ارزیابی کرد: تیم برانکو بسیار خوب و مسلط بود. بازی را تحت کنترل داشت اما روی یک غافلگیری گل دریافت کرد. روی صحنه گل مدافعان کم دقتی کردند اما در مجموع عملکرد تیم بسیار خوب بود. فولاد توانست به موفقیت برسد زیرا آمده بود که دفاع کند و روی ضد حملات گل بزند و از پرسپولیس امتیاز بگیرد و به همان چیزی هم که می‌خواست رسید.

وی افزود: نکته‌ای که قابل توجه است و درسی که بازیکنان باید از این بازی بگیرند این است که اکثر تیم‌هایی که در تهران مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند همین تاکتیک را در دستور کار قرار خواهند داد و آنها باید مراقب ضد حملات باشند.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس گفت: فعلا نمی‌توان در این مورد نظر قطعی داد چون هنوز فشار آنچنانی به دفاع پرسپولیس نیامده است. اما با توجه به بازی شب گذشته، به نظر می‌رسد پرسپولیس باید بیشتر به فکر این خط باشد. من فکر می‌کنم انصاری اگر در سمت چپ به میدان برود بهتر می‌تواند مثمرثمر باشد و برانکو باید یک دفاع وسط در حد سیدجلال حسینی برای این زوج دفاعی پیدا کند تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق شود.

درخشان در ادامه با اشاره به بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس گفت: مهاجمان باید با دقت بیشتری به توپ ضربه بزنند. آن‌ها با دوندگی و تلاش بالایی موقعیت‌سازی می‌کردند اما در ضربات آخر بی‌دقت بودند.

وی در خصوص بازگشت احتمالی رامین رضاییان گفت: پرسپولیس هرچقدر بازیکن با کیفیت جذب کند بهتر است و به نفع تیم است. با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و مسائل دیگر، نیمکت تیم باید در حد بازیکنان داخل زمین باشد. بنابراین من موافق بازگشت رضاییان هستم. الان پرسپولیس یک سهمیه دارد و به نظر من رضاییان جذب شود بهتر است. ضمن اینکه باتوجه به جدایی لوبانوف، یک گلر داخلی از تیم امید به بزرگسالان اضافه کند. مساله رامین رضاییان باید بهتر مدیریت می‌شد. الان هم می‌توان منطقی‌تر این موضوع را حل‌وفصل کرد که به نفع تیم تمام شود.

کد خبر : ۳۹۶۵۴۷