خبرگزاری کار ایران

فرصت یک ماهه برای انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی؛

نوربخش: عجله نکنید

جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی روز یکشنبه در ساختمان فاطمی تشکیل شد و مسائل مختلف مرتبط با این نهاد و انتخاب مدیرعامل جدید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی روز یکشنبه با حضور سیدمحمد میرزمانی(رئیس هیئت مدیره)، داود گنجه‌ای، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری و بهداد بابایی (از اعضای هیئت مدیره) و آذر هاشمی (بازرس) تشکیل شد و مسائل مختلف از جمله مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه مسائل مرتبط با خانه موسیقی و وضعیت موسیقی کشور مورد بررسی، بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره قرار گرفت.

در مورد انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی، هریک از اعضای هیئت مدیره دیدگاه‌های خود را درباره انتخاب مدیرعامل بیان کردند و از حمیدرضا نوربخش (مدیر عامل فعلی) خواستند این وظیفه را به عهده بگیرد.

در ادامه حمیدرضا نوربخش با تشکر از حسن نظر اعضای هیئت مدیره از آنها خواست با توجه به حساسیت وظیفه مدیرعاملی نهاد خانه موسیقی فعلا در انتخاب مدیرعامل عجله‌ای نداشته باشند و در فرصتی طولانی‌تر برای انتخاب مدیرعامل جدید اقدام نمایند.

سپس هیئت مدیره خانه موسیقی مقرر کرد در فرصتی یک ماهه به بررسی برنامه گزینه‌های مختلف برای سمت مدیرعاملی این نهاد بپردازد و در جلسه یک ماه آینده مدیرعامل جدید معرفی شود.

کد خبر : ۳۹۶۴۷۸