خبرگزاری کار ایران

پیروزی شاگردان گواردیولا مقابل دورتموند/ آرسنال ستاره‌های MLS‌ را شکست داد

بازی‌های تدارکاتی تیم‌های باشگاهی قاره سبز با پیروزی منچسترسیتی برابر بورسیا دورتموند و برد توپچی‌ها مقابل تیم منتخب ستارگان لیگ آمریکا ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی، شب گذشته و بامداد امروز (جمعه) چند بازی در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در مهمترین آنها در چین و در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی تیم فوتبال منچسترسیتی در ضربات پنالتی بر بورسیا دورتموند غلبه کرد.

این بازی با گلی که سرخیو آگرو در دقیقه 79 برای منچسترسیتی و گلی که کریستین پولیسیچ در دقیقه 90 برای بورسیا دورتموند زدند در 90 دقیقه معمول یک بر یک مساوی شد و در ضربات پنالتی این تیم انگلیسی بود که با نتیجه 6 بر 5 بر حریف آلمانی‌اش غلبه کرد.

آرسنال هم بامداد امروز در آمریکا به مصاف تیم منتخب ستارگان MLS رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. جوئل کمپبل در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی و چوبا آکپوم در دقیقه 87 برای توپچی‌‌‌ها گلزنی کردند و دیدیه دروگبا، مهاجم سرشناس پیشین چلسی نیز تنها گل تیم منتخب ستارگان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا را زد.

در دیگر بازی‌های دوستانه مهم شب گذشته، سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر بر حریف آلمانی‌اش ماینتس غلبه کرد و ناپولی هم با نتیجه 5 بر صفر تیم دسته دومی انتلای ایتالیا را شکست داد.

 

کد خبر : ۳۹۵۴۲۸