خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

شاهد استیصال قدرت‌های فرامنطقه‌ای هستیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و در راس آنها آمریکا آنچه اکنون در کشورهای همسایه از جمله عراق شاهد آن هستیم استیصال قدرت‌های فرامنطقه‌ای و نفوذ معنوی ایران و انقلاب اسلامی در است.

به گزارش ایلنا، سردار محمد پاکپور روز چهارشنبه در همایش فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی زمینی سپاه پاسداران در مشهد افزود: مرزهای برخی از کشورهای همسایه ایران امنیت لازم را ندارند که موجب سوء استفاده اشرار و ضدانقلاب برای انجام اقدامات تروریستی می‌شود.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و حضور قوی رزمندگان نیروی زمینی سپاه تمام توطئه‌های آنها تاکنون خنثی شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اعزام چندین گروه خرابکاری و تروریستی با تجهیزات زیاد به سمت ایران از سوی دشمنان و تجهیز گروهک‌های مستقر در شمال عراق اشاره و بیان کرد: نصرت الهی و رشادت‌های رزمندگان اسلام موجب شد ضربه‌های سنگینی به تیم‌های ضدانقلاب وارد شود.

وی گفت: توطئه دشمنان در راستای شکستن جبهه مقاومت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی، شکستن سرپل مقاومت در سوریه بود اما آنچه در عمل اتفاق افتاد برخلاف برآورها و برنامه‌ریزی‌های آنها بوده است.

همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ۴۰۰ فرمانده و مسئول عالی رتبه این نیرو امروز با حضور فرمانده کل سپاه در مشهد برگزار شد.

کد خبر : ۳۹۲۷۰۲