خبرگزاری کار ایران

سرخو:

با کاهش هزینه ستاد شورایاری مشکل بودجه شورایاری‌های مناطق حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۶۲۳

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح در حال بررسی افزایش بودجه ستاد شورایاری در کمیسیون های شورا اظهار داشت: ستاد شورایاری‌ها هزینه ستادی خود را کاهش دهد و اعتبارات را در اختیار شورایاری مناطق قرار دهد مشکل بودجه شورایاری‌های مناطق حل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن سرخو؛ عضو رییس کمیته حمل و نقل شورا که در زمان انتخابات شورایاری ها در سال گذشته عضو هیات نظارت بر این انتخابات نیز بود در خصوص افزایش اعتبارات شورایاری‌ها خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر بدلیل اینکه کارهای اجرایی انجام نمی‌دهند نباید بودجه‌ای در اختیارشان قرار گیرد.

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورا در ادامه افزود: در شورای شهر تهران دو گروه از جمله ستاد شورایاری و ستاد سمن‌ها تشکیل شده و بودجه‌هایی به آنها اختصاص داده شده است این در حالی است که تاکنون هیچگونه گزارشی از روند تخصیص اعتبارات به شورا ارائه نشده است همین این امر موجب به وجود آمدن شبهاتی در شورا شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در صورتی که ستاد شورایاری‌ها هزینه‌های ستادی خود را کاهش دهند و اعتبارات خود را در اختیار شورایاری مناطق قرار دهند دیگر نیازی به افزایش بودجه شورایاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز