خبرگزاری کار ایران

ماهینی: هواداران ما را حیرت زده کردند

مدافع با اخلاق سرخپوشان گفت: به خاطر نرسیدن به اردوی اوکراین دو هفته زمان لازم است تا از نظر بدنی برسم. بچه‌ها هم کمی زمان می‌خواهند تا بدن‌هایشان از فشار خارج شود و هماهنگی کامل گردد.

به گزارش ایلنا، حسین ماهینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه افزود: قبل از هر چیز باید از تماشاگران و هواداران تشکر کنم. وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم از دیدن آن جمعیت برای یک بازی دوستانه تعجب کردیم و باید بگویم دست تک تک آنها را می‌بوسیم.

وی ادامه داد: عجیب است که برای یک بازی دوستانه آن هم برابر تیمی از لیگ یک، 13 تا 14 هزار هوادار عاشق می آیند و امیدوارم بتوانیم جواب این خوبی‌ها را بدهیم.

ماهینی درباره شرایط خود و تیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه من نتوانستم به اردوی اوکراین بروم و به این دلیل از نظر بدنسازی عقب ماندم. در آخرین بازی تدارکاتی هم یک نیمه بازی کردم و هنوز برای رسیدن به شرایط بدنی کار دارم و انشاءا... بتوانم خودم را ظرف یکی، دو هفته آینده به سایر نفرات برسانم. بچه‌های تیم هم تازه از بدنسازی آمده‌اند و زمان لازم است بدن‌ها خودش را کاملا رها کرده و در فرم مورد نظر خودشان قرار بگیرند. همچنین زمانی لازم داریم تا با توجه به تغییر نفرات، خودمان را بیشتر هماهنگ کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۲۵۲۳