خبرگزاری کار ایران

قهر کامیابی‌نیا، تبعات بی‌اقتداری کادرفنی

بازگشت طارمی شاید از نظر فنی اتفاق بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد اما مطمئنا از نظر حاشیه‌ای پرسپولیس را در طول فصل با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه یک روز بود با بازگشت مهدی طارمی، پرسپولیس آرامش و ثبات کاملی پیدا کرده و با یک تیم کامل تمرینات فشرده را برای شروع لیگ آماده کند اما یک اتفاق مجددا این تیم را دچار حاشیه کرد. کمال کامیابی‌نیا بدون اطلاع و خبر دو روز است در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند و هیچ کس از او اطلاعی ندارد. خودش هم در یک نقل قول به یکی از نزدیکان تیم گفته که باشگاه می‌داند دلیلی غیبتش در تمرینات چیست.

جالب است که برانکو هم واکنش خاصی به این اتفاقات نداشته است. بازگشت طارمی شاید از نظر فنی اتفاق بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد اما مطمئنا از نظر حاشیه‌ای پرسپولیس را در طول فصل با مشکلاتی مواجه خواهد کرد. کوتاه آمدن‌های برانکو در این مدت اخیر باعث شده تا بازیکنان خیلی از او حساب نبرند و با کوچکترین مشکلی قهر کرده و یا اعتراض کنند. البته این نکته جدیدی در مورد سرمربی پرسپولیس نیست و او زمانی هم که در تیم ملی بود همین سیاست را داشت و کمتر شاهد دیسیپلین و اقتدارش در برخورد با بازیکنان خاطی بودیم.

فارغ از این که مشکل کامیابی‌نیا چه بوده و آیا در این مورد حق داشته یا نداشته شیوه قهر کردن و غیبت بدون اطلاع در پرسپولیس از آن شیوه‌های غیرقابل قبول است. 

 

 

کد خبر : ۳۹۲۵۱۶