خبرگزاری کار ایران

یحیی؛ مرد شماره یک فینال‌ها

یحیی گل‌محمدی با کسب سه قهرمانی در چهار فینال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، چهره آرام و خونسرد فوتبال ایران تاکنون سه فینال را تجربه کرده است. فینال‌هایی که برای او خوش یمن بوده است. سه عنوان قهرمانی در چهار فینال.

اولین فینال یحیی گل محمدی، فینال جام حذفی پرسپولیس و سپاهان بود. فینالی که شاید قهرمانی در آن بیش از سه فینال دیگر او را خوشحال می‌کرد. فینالی که اتفاقا انتقادهای زیادی را برای او به همراه داشت چرا که هواداران  پرسپولیس معتقد بودند اگر او مهدی مهدی‌کیا زودتر بازی می‌داد به احتمال زیاد پرسپولیس قهرمان جام حذفی می‌شد.

دومین فینال یحیی گل محمدی، فینال جام حذفی ذوب‌آهن و نفت تهران بود. ذوب‌آهن در تهران با نتیجه سه بر یک نفت را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد. البته این بار قهرمانی او با ذوب‌آهن در جام حذفی باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شد؛ چون یحیی سرمربی استقلالی نفت تهران یعنی منصوریان را شکست داده بود.

سومین فینال یحیی گل محمدی بیش از اینکه برای او و هواداران ذوب‌آهن مهم باشد برای پرسپولیسی‌ها مهم بود. این بار در فینال جام حذفی ذوب‌آهن باید مقابل استقلال قرار می‌گرفت. این بازی برای یحیی از این جهت که به عنوان یک پرسپولیسی مقابل استقلال قرارمی‌گرفت، اهمیت خاصی داشت. در نهایت این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و ذوب‌آهن توانست استقلال را شکست دهد و باعث خوشحالی هواداران خود و پرسپولیس شود.

چهارمین فینال یحیی مقابل استقلال خوزستان. سوپر جام کشور برای دومین برگزار شد و ذوب‌آهن توانست در اصفهان یک بازگشت رویایی داشته باشد و نتیجه بازی دو بر صفر باخته را چهار بر دو به نفع خود تمام کند.

یحیی گل‌محمدی با سه قهرمانی در چهار فینال آمار فوق‌العاده‌ای از خود به ثبت رسانده است . قطعا با عملکردی که تاکنون یحیی از خود به جا گذاشته است باید منتظر فینال‌های دیگر او باشیم. مربی جوان و آینده داری که شاید چند سال بعد او را روی نیمکت تیم محبوب خود ببینیم.

 

کد خبر : ۳۹۲۴۵۹