خبرگزاری کار ایران

جنایت در بیمارستان پس از تولد نوزاد

مشاجره دوخانواده برسرمراقبت از زن جوان دربیمارستان، با جنایت خونین و مجروح شدن دوبرادربه پایان رسید.

به گزارش ایلنا، غروب روز چهارشنبه حاضران دربیمارستان شهیدرجایی دوگنبدان در شهرستان گچساران صدای فریادهایی را از بخش زایمان شنیدند.

دقایقی بعد نیز مأموران حراست و مأموران پلیس حاضر در بیمارستان خود را به محل حادثه رساندند.آنها همان موقع با پیکرهای خونین مرد سالخورده و دو پسرش روبه‌رو شدند.
 
بلافاصله مجروحان تحت معاینه و درمان قرارگرفتند اما پدرآنها به خاطرشدت جراحات وخونریزی شدید جان سپرد.مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران ضمن تأیید خبر چاقوکشی منجر به قتل در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان گفت: حال مصدومان چاقوکشی رو به بهبود است اما متأسفانه پدرشان جان سپرد.
 
ستار اسد‌پور افزود: دو برادر مصدوم در بخش جراحی بیمارستان شهید رجایی بستری وتحت مراقبت هستند.
 
این درحالی است که گفته می‌شود مشاجره مرگبار به خاطراختلاف مادر زائو و مادر شوهر وی بر سر اینکه کدام یک، شب را نزد مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند رخ داده است.
 
شواهد نشان می‌دهد عامل قتل وچاقوکشی برادرزن جوان بوده که درپی مشاجره مادرش و مادردامادشان با چاقوی آشپزخانه به داماد، برادروپدرش حمله کرده است و در این حادثه، پدر نوزاد و برادرش هنگام کمک به مقتول (پدرشان) از سوی قاتل با چاقو زخمی شدند و هم‌اکنون در بیمارستان بستری  و تحت درمان هستند. 

 

کد خبر : ۳۹۱۰۷۳