خبرگزاری کار ایران

تورنمنت تایلند پس از ۷ ماه دوری از میادین برای ما خوب است

مدیر فنی تیم ملی فوتسال می‌گوید که جایگزین شدن تیم ملی ژاپن به جای مصر در تورنمنت تایلند نکات مثبتی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال درباره جایگزین شدن تیم ژاپن به جای مصر در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: ژاپن پس از ایران پرافتخارترین تیم آسیاست و بازی با این تیم برای بازیکنان ما بسیار مفید خواهد بود و کادر فنی می‌تواند ارزیابی دقیقی از عملکرد ملی‌پوشان کند.

وی ادامه داد: بسیاری از نکات مثبتی که بازی با ژاپن دارد، با مصر وجود نخواهد داشت و معتقدم بازیکنان بعد از چهار هفته بازی‌های لیگ و با حضور در این تورنمنت به شرایط خوبی می‌رسند و از لحاظ آمادگی جسمانی و بازی تدارکاتی در وضعیت مناسبی قرار خواهند گرفت.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: تیم ژاپن اردوها و برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده و به نظرم پرقدرت در این تورنمنت حاضر می‌شود تا ثابت کند حذفش از جام جهانی یک اتفاق بوده است.

صانعی گفت: به دلیل دیر شروع شدن لیگ و اینکه بازیکنان حدود 7 ماه از بازی‌های دوستانه، رسمی و لیگ به دور بودند، معتقدم تورنمنت تایلند بسیار مناسب و در بهترین زمان ممکن برگزار می‌شود. ضمن اینکه امیدوارم در تورنمنت چین بتوانیم شرکت کنیم تا تیم آماده‌ای را به رقابت‌های جام جهانی کلمبیا اعزام کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۱۰۱۱