خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

ارائه طرح معدنی تولید بلوک‌های طرح‌دار با تولید سالانه چهارهزار تن

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۹۶۰

منتظری، تعداد محدود واحدهای موجود را دلیل ارائه طرح معدنی تولید بلوک‌های طرح‌دار در گیلان ذکر کرد و یادآور شد: صادراتی بودن محصول و وجود بازار مصرف محلی از موارد دیگر در ارائه طرح مذکور در استان است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری ظهر امروز در بازید واحد های صنعتی گیلان گفت: طرح‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان پیش‌بینی شده است.

وی به ارائه طرح معدنی تولید بتن با استفاده از فناوری نانو با ظرفیت سالانه 300 هزار تن در گیلان اشاره کرد و افزود: طرح مذکور به دلیل ایجاد طرح جدید تولید بتن و نبود واحد مشابه در استان ارائه شده است.

منتظری، شهرک صنعتی لوشان را دارای آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی خواند و بیان کرد: شهرک مذکور تا فرودگاه 110 کیلومتر و بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 130 کیلومتر فاصله دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه با اشاره به ارائه طرح معدنی تولید بلوک‌های طرح‌دار در استان، خاطرنشان کرد: سالانه چهار هزار تن ظرفیت طرح مذکور پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی آستارا برای ایجاد طرح معدنی تولید بلوک‌های طرح‌دار در گیلان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: استفاده از امکانات شهرک و زمینه برای صادرات به دلیل مرزی بودن آستارا از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی آستارا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی در شهرک صنعتی آستارا اشاره کرد و افزود: شهرک صنعتی آستارا 180 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد ضمن اینکه آستارا دارای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

وی همچنین از ارائه طرح معدنی تولید سنگ ساختمانی تزئینی غیر گرانیتی با ظرفیت سالانه 9 هزار تن در گیلان خبر داد و یادآور شد: تعداد محدود واحدهای فعال در استان و همچنین میزان قابل توجه منابع معدنی دلیل ارائه طرح مذکور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه شهرک صنعتی لوشان برای اجرای طرح معدنی تولید سنگ ساختمانی تزئینی غیر گرانیتی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: استفاده از امکانات شهرک و همچنین دسترسی به جاده ترانزیت از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی لوشان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز