خبرگزاری کار ایران

به همت شرکت گاز استان گیلان صورت گرفت؛

بهره مندی صد درصدی شهر و روستاهای لاهیجان از نعمت گاز

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۸۷۱

با اتمام گازرسانی به 25 روستای آْماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون 100 درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان صبح امروز در جمع مدیران این شرکت بیان کرد: با اتمام گازرسانی به 25 روستای آْماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون 100 درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود .

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اتمام عملیات گاز رسانی و توسعه روستایی در شهرستان لاهیجان هم اکنون 180 روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به 100 درصد رسیده است .

ظهیری افزود: برای گاز رسانی به 90 روستای شهرستان لاهیجان طی 18 ماه گذشته  بیش از 500 کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: با اجرایی شدن بیش از 1350 کیلومتر شبکه گازدار و 40 هزار انشعاب در شهرستان لاهیجان، روزانه به بیش از 72 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی خدمات گاز رسانی ارائه می گردد .

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ادامه اشتراک پذیری متقاضیان جدید گفت: تعداد مشترکین این شهرستان در چند ماه آینده به 80 هزار مشترک خواهد رسید .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز