خبرگزاری کار ایران

آذری: امیدوارم شان سوپر جام حفظ شود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باید از مسئولین سازمان لیگ تشکر کنیم که بالاخره برگزاری بازی سوپر جام را در برنامه بازی‌های فصل گنجاندند.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در گفت و گو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: تیم فوتبال باشگاه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر است. خوشبختانه سازماندهی خوبی صورت گرفته است و کادر فنی با نظارت و برنامه‌های منظم تمرینی تیم را به آمادگی مطلوبی رسانده است که امیدواریم بازتاب خوبی از این تلاشها در رقابتهای فصل جاری داشته باشیم.

وی در ارتباط با دیدار سوپر کاپ نیز اظهار داشت: همواره دیدار سوپر کاپ در همه کشورهای صاحب فوتبال برگزار شده است و بایستی همین جا از سازمان لیگ به خاطر این که این بازی را در تقویم فصل گنجاندند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در مورد این دیدار این است که شان این بازی حفظ شود. به هر حال در این مسابقه قرار قهرمان لیگ و جام حذفی فصل گذشته مقابل هم قرار گیرند. این دو تیم شهرستانی با تلاش و پشتکار ستودنی به قهرمانی رسیده اند و هم اکنون سازمان لیگ باید به نحوی این بازی را برگزار کند که در کشورهای صاحب فوتبال برگزار می شود. امیدوارم هدف فقط برگزاری این دیدار نباشد و این مسابقه در حد و اندازه سوپر جام برگزار گردد.

 

کد خبر : ۳۹۰۸۶۴