خبرگزاری کار ایران

پس از وقفه‌ای کوتاه مدت صورت گرفت؛

راه‌اندازی مجدد بزرگترین کارخانه سرم‌سازی جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۸۵۸

کارخانه سرم سازی شیراز ، پس از وقفه ای کوتاه مدت تولید فرآورده های تزریقی خود را از سر گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بهره‌برداری کارخانه شیراز سرم گفت: با ترخیص برخی مواد اولیه از گمرک ، تولید این کارخانه از سر گرفته شد و کارکنان به کار خود بازگشتند.

دکتر کسرایی‌افزود: این کارخانه با توجه به تعهداتش به وزارت‌بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امسال 28 میلیون واحد از کل محصولات و فرآورده های تزریقی قابل تولید روانه بازار می کند.

 به گفته وی ، این کارخانه با تولید تمامی فرآورده‌های دارویی با پایه آب مقطر ، تامین کننده 20 درصد نیاز کشور است.

 انواع سرم در حجم‌های مختلف، قطره‌های چشمی‌تک دوز، مایع های تزریقی در کیسه هایی با حجم‌های مختلف، آمپول‌ها و بسیاری از محلول‌های درمانی براساس ترکیب ارایه شده از مراکز پزشکی و یا براساس سفارش وزارت بهداشت در این کارخانه تولید می شود.

مدیر عامل شیراز سرم افزود: به تازگی تفاهم نامه‌ای بین شیراز سرم و یک شرکت معتبر دارویی آلمانی امضا شد که بر اساس آن، محصولات صادراتی شرکت آلمانی در کارخانه شیراز سرم تولید و با لوگوی مشترک ایران و آلمان وارد بازارهای منطقه شود.

دکتر کسرایی گفت: پیش‌بینی می‌شود این کارخانه تا پایان سال بتواند علاوه بر تعهداتش به وزارت بهداشت، 3 تا 4 میلیون واحد فرآورده هم ویژه صادرات تولید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز