خبرگزاری کار ایران

مسعود حجی‌زواره: استخدام قهرمانان المپیک بهترین خبری بود که شنیدم

مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان و یار ذخیره ایران در وزن 80- کیلوگرم مسابقات المپیک 2016 ریو گفت:استخدام قهرمانان المپیک و جهانی بهترین خبری بود که شنیدم.

به گزارش‌ ایلنا‌‌ و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مسعود حجی زواره با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر استخدام قهرمانان ورزشی کشور که در میادین المپیک و جهان و آسیا مقام کسب می کنند، گفت: در آستانه رقابت های المپیک این بهترین خبری بود که می شد به ورزشکاران اعزامی داد که امیدوارم با این کار دغدغه های معیشتی این جامعه برطرف شود.
قهرمان تکواندو جهان از مسابقات المپیک به عنوان حساس ترین میدان رقابتی ورزشکاران جهان یاد کرد و گفت: موفقیت در این میدان حساس نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد و اقدام وزارت ورزش و جوانان و دولت محترم در پیگیری و تصویب مصوبه استخدام قهرمانان روحیه کاوران اعزامی به ریو را به شدت تقویت کرده است.
وی با بیان اینکه تکواندو یکی از مدال آورترین رشته های ورزشی ایران در المپیک محسوب می شود، گفت: طی دو سه دوره اخیر این مسابقات تکواندو همیشه برای کاروان ورزشی ایران خوشرنگ ترین مدال ها را به ارمغان آورده است.
حجی زواره با بیان اینکه المپیک جای بهترین های دنیا است، گفت: امیدوارم در فرصت کم باقیمانده فدراسیون هایی که در مسابقات المپیک نماینده دارند تقویت تا با حداکثر توان در این آوردگاه مهم شرکت کنند.
وی با تشکر از رئیس جمهور محترم و وزارت ورزش و جوانان به خاطر چنین مصوبه ای، ابراز امیدواری کرد تا ورزش ایران در قابت های المپیک 2016 ریو بهترین نتایج تمام ادوار گذشته را کسب کند.

 

 

کد خبر : ۳۹۰۸۲۰