خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌‌سوزی مهیب در غرب تهران 2 کشته بر جای گذاشت/ یک آتش‌نشان به شهادت رسید

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۴۴۵

سخنگوی آتش نشانی از وقوع آتش‌سوزی مهیب در غرب تهران خبر داد و گفت: در این آتش سوزی یک آتش نشان و یک زن 89 ساله کشته شدند.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا  اظهار کرد: در ساعت 1:25 دقیقه بامداد طی تماسی با سامانه 125 گزارش حریق در یک ساختمان چهار طبقه با یک طبقه زیرزمین دریافت شد که به دنبال آن  سه گروه حریق و یک گروه نجات به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در بلوار لاله شرقی، خیابان پژوهنده اعزام شدند.

وی ادامه داد: کانون اصلی آتش سوزی واحدی 70 متری در زیرزمین این ساختمان بود.

ملکی با بیان اینکه سه گروه حریق و یک گروه نجات به محل اعزام شدند گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل  با تقسیم شدن به دو گروه همزمان عملیات نجات و اطفاء حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات 15 نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی را از میان دود و آتش نجات دادند.

وی ادامه داد: در گزارش‌ ساکنان ساختمان اعلام شد که یک نفر نیز در زیرزمین این ساختمان که منشا اصلی آتش بوده محبوس شده است، بنابراین همزمان با عملیات نجات در طبقات بالایی تعدادی از آتش نشانان به زیرزمین رفته و جستجو برای یافتن وی آغاز شد.

وی افزود: با جستجو، آتشنشانان جسم بیهوش زنی 89 ساله را از زیرزمین خارج کردند که  پس از تحویل این زن به عوامل اورژانس مرگ وی تایید و اعلام شد.

سخنگوی آتش نشانی گفت: متاسفانه در جریان جستجو برای یافتن فرد محبوس شده در زیر زمین ناگهان یکی از آتش نشانان بر روی زمین افتاد که این آتش نشان 36 ساله نیز بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد، اما ساعاتی بعد بیمارستان اعلام کرد که این همکار آتش نشان به نام "علی قانع" جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه این حادثه همچنین چند نفر مصدوم سرپایی که یک نفر از آنان آتش نشان بوده داشت، اظهار کرد:  علت این حادثه و همچنین علت شهادت فرد آتش نشان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز