خبرگزاری کار ایران

جلالی: ذوب‌آهن نشان داد که از ما تیم‌تر است

سرمربی پیکان گفت: بازی خیلی مفیدی برای ما بود. این‌گونه مسابقه‌ها اندازه کار را به دست ما می‌دهد. ذوب‌آهن نشان داد که از ما تیم‌تر است، نیمه اول ما بهتر بازی کردیم، اما در نیمه دوم ذوب‌آهن باتجربه‌تر عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجید جلالی پس از شکست دو بر صفر مقابل ذوب‌آهن در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی مفیدی برای ما بود. این‌گونه مسابقه‌ها اندازه کار را به دست ما می‌دهد. ذوب‌آهن نشان داد که از ما تیم‌تر است، نیمه اول ما بهتر بازی کردیم، اما در نیمه دوم ذوب‌آهن باتجربه‌تر عمل کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به دوران سخت بدنسازی گفت: بازیکنان در تمرینات فشار زیادی را تحمل می‌کنند، این مسابقه اطلاعات زیادی به ما داد.

جلالی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: در دور رفت باید در 7 شهرستان به میدان برویم، تمام تیم‌های تهرانی در کل لیگ باید 11 بار به خارج از تهران بروند، قرعه ما زیاد بد نیست، اما با توجه به سفرهایی که داریم، جدول در نیمه اول لیگ برای ما سنگین‌تر است.

وی در مورد انتخاب رحمان احمدی به عنوان کاپیتان پیکان گفت: دلیلی ندارد که توضیح بدهیم، ما به این جمع‌بندی رسیدیم که احمدی کاپیتان تیم باشد، کاپیتان‌های دوم و سوم را هم بعداً معلوم می‌کنیم.

جلالی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: امیدوارم بتوانیم زودتر به جمع‌بندی برسیم.

 

کد خبر : ۳۹۰۱۷۷