خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مهرگان خبر داد :

استقرار 110 ایستگاه گیلان مطهر در تفرجگاه های گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۱۲۰

مهرگان گفت: پلیس باید جلب رضایت الهی را هدف خود قرار دهد و ورود در طرح‌های فرهنگی باید با اعتقاد قلبی و در راه حراست از دستورات الهی باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهرداد مهرگان ظهر امروز در جلسه آغاز مرحله سوم طرح جهادی‌ فرهنگی گیلان‌مطهر در ستاد انتظامی گیلان با بیان اینکه پیشگیری فرهنگی، آموزش همگانی و آگاه‌سازی بهترین راه جلوگیری از ناهنجاری‌ها است، بیان کرد : دانشگاه‌ها، اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ... در اجرای طرح جهادی گیلان‌مطهر پیشگام باشند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از استقرار 110 ایستگاه گیلان‌مطهر در تفرجگاه‌های پرتردد استان خبر داد و بیان داشت: روحانیون برای افزایش سطح آگاهی دینی در ایستگاه‌های گیلان‌ مطهر حضور می‌یابند.

مهرگان تصریح کرد: پلیس باید جلب رضایت الهی را هدف خود قرار دهد و ورود در طرح‌های فرهنگی باید با اعتقاد قلبی و در راه حراست از دستورات الهی باشد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان دستیابی به افزایش کیفی را هدف نخست در اجرای طرح‌های پلیس گیلان عنوان کرد و افزود: اقدام‌هایی که توسط پلیس انجام می‌شود باید تاثیرگذاری مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم خواستار تداوم طرح‌های فرهنگی و ایجاد امنیت اجتماعی و عمومی هستند، اظهار کرد: دشمنان در حال اعمال تهاجم‌های فرهنگی علیه انقلاب اسلامی هستند و باید آگاهانه با این هجمه دشمن با توجه به فطرت انسان‌ها در گرایش به خوبی‌ها و امنیت مقابله کرد.

مهرگان اذعان داشت: گیلان خاستگاه ورود میلیونی گردشگران در ایام تعطیلات بوده و وجود ایستگاه‌های گیلان‌مطهر و مراکز آموزشی موجب تغییر نگرش در افکار هنجارشکنان می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز