خبرگزاری کار ایران

برانکو: اردوی موفقی در اوکراین داشتیم/ هیچ اختلافی با مدیران باشگاه ندارم

سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ مشکل و کدورتی با مجموعه مدیریتی باشگاه و آقای ترکاشوند ندارم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرینات تیم فوتبال در اوکراین گفت: قبل از هر چیز می خواهم رضایتمندی خود را از بازیکنان جدید اعلام کنم. همه چیز به خوبی برنامه ریزی شده بود. در این مدت چهار بازی و ۱۶ جلسه تمرین در اوکراین برگزار کردیم.

وی افزود: مصدومیت وحید امیری و سیدجلال حسینی تنها مشکل ما بود که آنها هم از یکشنبه هفته آینده تمرینات خود را شروع می‌کنند. در مجموع اردوی موفقی داشتیم و مشکل خاصی نبود. بازیکنان با اخلاق حرفه ای در اردو حضور داشتند و انتقادی درباره رفتار آنها نداریم.

سرمربی پرسپولیس ضمن تمجید از بازیکنان جدید تیمش، گفت: متاسفم که حسین ماهینی و درویش وند نتوانستند ما را در این اردو همراهی کنند.

برانکو که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است، در خصوص جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: هنوز فضا برای جذب یکی دو بازیکن دیگر وجود دارد اما عجله ای برای یارگیری نداریم و به دنبال این هستیم تا در نقاطی که به بازیکن نیاز داریم اقدام به یارگیری کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان زیادی به او پیشنهاد می‌شوند و این یک موضوع کاملا طبیعی است، گفت: همین الان تیم کاملی داریم. در حال حاضر ۱۲ بازیکن جدید داریم و می توانم بگویم تیمی جدید تشکیل دادیم و به دنبال هماهنگی آنها هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص گمانه زنی ها درباره اختلافاتش با مدیران باشگاه مطرح می‌شود، گفت: با تمام شایعاتی که پیش آمده بود باید بگویم هیچ مشکل و کدورتی با مجموعه مدیریتی باشگاه و آقای ترکاشوند ندارم و همین الان ایشان را می بوسم تا همه ببینند ما کدورتی نداریم!

 

کد خبر : ۳۸۹۹۴۷