خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

آغاز کنکور سراسری ۹۵ از صبح فردا/ممنوعیت همراه داشتن ساعت و دستبند نوری

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۹۱۹

کنکور سراسری ۹۵ با آزمون سه گروه آزمایشی از صبح فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آغاز کنکور سراسری از فردا گفت: آزمون سه گروه آزمایشی از صبح فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۹۵ اظهار کرد: داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۲۴ تیر و داوطلبان گروه هنر در بعد از ظهر همین روز در آزمون شرکت خواهند کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه آزمون گروه‌های علوم تجربی صبح جمعه ۲۵ تیر و داوطلبان گروه زبانهای خارجه نیز عصر همین روز در جلسه آزمون شرکت خواهند کرد، افزود: آزمون سراسری سال ۹۵ در ۱۶۹ شهرستان و بخش مختلف کشور و در۴۶۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی ادامه داد: شروع آزمون گروه‌های آزمایشی که از قبل در نوبت صبح اعلام شده ساعت 7:30 دقیقه خواهد بود و شرکت کنندگان در گروه‌های آزمایشی که آزمون آن‌ها بعد از ظهر برگزار می‌شود رأس ساعت ۱۵ آزمون خود را آغاز خواهند کرد. درب های حوزه‌های امتحانی صبح‌ها راس ساعت ۷ صبح و بعد از ظهر‌ها راس ساعت 14:30 دقیقه بسته خواهد شد و بعداز این زمان اعلامی از ورود داوطلبان ممانعت می‌شود.

وی در خصوص وسایل مورد نیاز هر داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵بیان کرد: هر داوطلب باید علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه خود اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به همراه تعدادی مداد پررنگ مشکی، تراش، پاکن، یک سنجاق و یا یک سوزت به همراه داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان باید از ورود هر گونه کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، هر گونه نت و یا یاداشت، ماشین حساب و هر دستگاه ارتباطی مانند تلفن همراه، تبلت و یا پیجر خودداری کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: در صورتی که داوطلبی عمدا و یا سهواَ وسایلی نظیر موارد ذکر شده و یا قلم نوری، ساعت و یا دستبند نوری را به همراه داشته باشد به عنوان متخلف تلقی شده و برابر قانون رسیدگی به تخلفات آزمونهای سراسری با وی رفتار خواهد شد.

بر اساس برنامه زمانی اعلام شده داوطلبان گروه‌های آزمایشی مختلف آزمون سراسری سال ۹۵ که تاکنون برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نکرده حداکثر تا پایان وقت امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش کارت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز