خبرگزاری کار ایران

دربی زمان خوبی برگزار می‌شود

افشارزاده: هفته‌ آینده سمت من در باشگاه مشخص خواهد شد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به نظرم دربی زمان خوبی است. هر دو تیم پنج بازی کرده‌اند و تا حد زیادی جا افتاده هستند. امیدوارم داربی خوبی را شاهد باشیم.

به‌ گزارش ‌ایلنا، بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال درباره قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد، گفت: کاری که دیروز انجام شد برنامه‌ریزی شده بود و این که با برنامه‌ریزی لیگ را شروع کنیم کار خیلی خوبی است، ولی بهتر بود ساعت قرعه‌کشی به نیمه های شب کشیده نمی‌شد و زمان بهتری را برای آن انتخاب می‌کردند. در کل کار خوبی انجام شد و من از مسئولان تشکر می‌کنم.

وی درباره مکان برگزاری برخی از بازی‌های استقلال به جز ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: هنوز ابلاغی را به ما نداده‌اند. من روز گذشته ساعت 16 با آقای کاظمی جلسه داشتم و به ما چیز جدیدی نگفتند. به‌ هر حال هفته اول برابر نفت تهران به میدان می‌رویم و ادامه بازی‌ها هم که اعلام شده و در هفته‌ ششم هم به مصاف پرسپولیس می رویم. طبیعتا بازی در ورزشگاه آزادی به نفع هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس است. آن چیزی که سازمان لیگ تعیین می‌کند را باید باشگاه‌ها انجام دهند و ما تابع قانون هستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا زمان داربی پایتخت را مناسب می‌داند، توضیح داد: به نظرم زمان خوبی است. هر دو تیم پنج بازی کرده‌اند و تا حد زیادی جا افتاده هستند. امیدوارم داربی خوبی را شاهد باشیم.

وی درباره وضعیت دروازه‌بانان تیمش در دو هفته‌ آغازین با توجه به محرومیت سید مهدی رحمتی، گفت: من روز گذشته با منصوریان صحبت کردم و احساس کردم که آقای حسینی وضعیتش خوب است. دکتر نوروزی هم تلاش می‌کند تا مصدومیت او را حل کند.

افشارزاده در پاسخ به سوالی درباره حضور حسین آشنا در اردوی استقلال در ارمنستان، خاطر نشان کرد: حسین آشنا به درخواست منصوریان در اردوی ارمنستان است. او با هزینه باشگاه در ارمنستان حضور دارد.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت شهباززاده چگونه است، توضیح داد: هنوز وضعیت او مشخص نیست. امیدوارم که تا آخر هفته‌ وضعیت او را مشخص کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال بازیکن جدیدی را جذب می‌کند، گفت: هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است. منصوریان که به تهران بر گردد در این‌باره تصمیم گیری می‌شود.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت طالب‌لو، بیان‌ کرد: در مورد او مسائل مالی مطرح است. قرار است از طرف اسپانسر  باشگاه تا آخر این هفته‌ یا ابتدای هفته‌ آینده پولی به باشگاه داده شود و ما بر اساس آن مطالبات همه بازیکنان را خواهیم داد.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع‌ به اظهارات روز گذشته نصرالله سجادی مبنی بر انتخاب هر چه‌ سریع‌تر مدیرعامل استقلال و پرسپولیس و این که وضعیت او چگونه خواهد بود، عنوان کرد: هفته‌ آینده جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می‌شود. ما در هفته‌ جاری به دلیل این که اعضای هیات مدیره همگی حضور نداشتند و تعدادمان کافی نبود جلسه را برگزار نکردیم. مطمئنا وضعیت نایب رییس و رییس هیات مدیره هم در جلسه بعدی استقلال مشخص خواهد شد.

وی در واکنش به سوالی درباره وضعیت مدیرعاملی خود استقلال و این که خودش در حال‌ حاضر سرپرست باشگاه است، بیان‌ کرد: ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم. یعنی انسان‌ها در پست‌ها کار می‌کنند نه در القاب. با این حال اگر مشکل اسم و عنوان است این مساله هفته‌ آینده حل می‌شود. در حال‌ حاضر من در استقلال حضور دارم و آینده روشن است و ما کار خود را انجام می‌دهیم. اگر مشکل اسم و عنوان است هفته‌ آینده مشخص می‌شود. هر تصمیمی که اعضای هیات مدیره و گودرزی بگیرد ما تابع هستیم. هفته‌ آینده این بحث سرپرستی و مدیر عاملی استقلال هم حل خواهد شد تا مشکل ورزش مملکت که این دو کلمه است حل شود. (با خنده)

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که چرا تنها با سایت استقلال مصاحبه می‌کند، گفت: جهت دوری از جنجال و حاشیه‌ها و برای انجام درست کارها این تصمیم را گرفته‌ام. در ضمن هر وقت لازم باشد سخنگوی باشگاه معرفی خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۸۹۸۶۶