خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارفرمایان:

تعامل کارگران و کارفرمایان نتیجه مدیریت ربیعی است/استیضاح موفقیت آمیز نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۷۲۰

رئیس کانون عالی کارفرمایان کشور با انتقاد از استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید دارد که وزارت کار در دوران تصدی گری علی ربیعی رویکرد تعاملی با تشکل کارفرمایی و کارگری در چارچوب سه جانبه گرایی داشته است.

 «محمد مروج حسینی» در گفتگو با ایلنا تاکید کرد: موضوع استیضاح آقای ربیعی با رویکردهای سیاسی  و جناحی در دستور کار قرار گرفته است و از آنجا که ماهیت این استیضاح از اساس با منافع کارگران و کارفرمایان به عنوان طرف‌های ذی نفع در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در تضاد است؛ بعید است که این موضوع به نتیجه برسد.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران افزود: هم اکنون داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و تمامی بخش‌های وابسته به سازمان تامین اجتماعی با رویکردهای تعاملی آقای ربیعی با سازمان تامین اجتماعی شرایط مطلوبی دارند و همین مسئله موجب تامین آرامش نسبی جامعه کار و تولید است.

مروج حسینی به رکود اقتصادی حاکم بر بنگاه‌های تولیدی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که رکود اقتصادی موجب تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود وزیر کار توانست در روزهای آخر سال در شورای عالی کار با مذاکرات فشرده‌ای که تا بعد از نیمه شب ادامه داشت دولت را نسبت به افزایش دستمزدها متناسب با  تورم راضی کند.

این مقام کارفرمایی ادامه داد: رویکردهای مسالمت آمیز، حسن نیت، تقویت همکاری ها و گسترش روابط با کانون کارفرمایان از اهداف اصلی وزارت کار در دوران وزارت علی ربیعی در همین مدت اندک بوده است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تدبیر ویژه جلوی استیضاح وزیر کار را بگیرند البته بنده تاکید دارم که این استضاح موفقیت آمیز نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز