خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تشریح کرد:

جزئیات اطفای کامل حریق در پتروشیمی بوعلی سینا

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۲۲۴

استاندار خوزستان گفت: عملیات ضربتی اطفای حریق در پتروشیمی ماهشهر که اجرای آن 2 ساعت طول کشید، با موفقیت انجام شد و اکنون در حال تثبیت وضعیت هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از خبر گزاری صدا و سیما، استاندار خوزستان با اشاره به بیش از 2 روز عملیات کنترل و مهار آتش در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر گفت: این آتش با تلاش مجاهدانه تمام نیروهای آتش نشانی از سراسر استان خوزستان مهار شد و توانستیم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم.

غلامرضا شریعتی ضمن تشکر و تقدیر از تمامی آتش‌نشان‌ها و تیم اجرایی عملیات مهار آتش مخزن 5 هزار تنی 2001c مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اعلام کرد: به لطف خدای متعال و جانفشانی تیم اجرایی و آتش‌نشان ها و با کمک و همکاری اکیپ‌های حاضر در منطقه این آتش نیمه شب گذشته به طور کامل خاموش شد.

 استاندار خوزستان با تقدیر از حضور موثر وزیر نفت، رئیس مناطق نفت خیز جنوب، مدیر عامل شرکت ملی حفاری و مسئول عملیات و ایمنی مناطق نفت خیز جنوب و شهرداری اهواز، مجموعه اداره کل بنادر، پالایشگاه آبادان و پتروشیمی اراک و مجموعه عملیات آتش نشانی استان خوزستان اطفا این حریق با تلاش تعداد زیادی از نیروهای زحمت کش دستگاه میسر شد.

استاندار خوزستان طی دو روز گذشته به همراه معاون عمرانی و تعدادی از مدیران کل‌استانداری از جمله مدیرکل بحران، مدیرکل پدافند غیرعامل و فرماندار بندر ماهشهر با تشکیل ستاد بحران و بسیج دستگاه های ذیربط و فراخوانی امکانات مورد نیاز از سراسر استان مدیریت این بحران را برعهده داشتند.

آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا، چهارشنبه 16 تیر آغاز و ساعت 2 بامداد امروز شنبه با تلاش تیم آتش نشانان مهار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز