خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی:

سهم ورزشکاران آذربایجان غربی در تیمهای المپیک افزایش می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: در تلاش هستیم با برنامه ریزی بهتر و همت ورزشکاران سهمیه المپیک استان را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، عبداله چمن گلی امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان که در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در سطح استان یکی از راه‌های پیشرفت آذربایجان غربی است و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود و قدردان زحمات ورزشکاران بود.

چمن گلی بیان کرد: تمامی هیئت‌های ورزشی بدون مزد و اجرت کار می‌کنند و زحمت می‌کشند، در شهرستان بوکان هم ورزش حرف نخست را می‌زند که ما باید با برنامه ریزی فضای مناسبی را برای فعالیت ورزشکاران فراهم کنیم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بوکان تصریح کرد: یکی از دلایل انتخاب احمد نصرالهی این بود که فردی پر انرژی و فعال است و تحصیلات مرتبط دارد که امیدواریم این ظرفیت وی سبب ارتقای ورزش شهرستان شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی با اشاره به ورزش قهرمانی استان بیان کرد: ورزش قهرمانی نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری کرده است و استان ما جزو استان‌های نام آور در این خصوص است و اکثر مسابقات کشوری و ملی در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستانی، افزود: شهرستان بوکان در سال گذشته میزبانی چهار مسابقه کشوری را برعهده داشته است که این به عنوان برگ زرینی در تاریخ ورزش این شهرستان ثبت شد.

چمن گلی گفت: در سطح استان ورزشکاران ملی زیادی داریم که در تلاش هستیم با برنامه ریزی بهتر و همت ورزشکاران سهمیه المپیک استان را افزایش دهیم.

کد خبر : ۳۸۶۵۰۹