خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد:

بهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی دهه فجر امسال

استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت الله بروجردی جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان لرستان است لذا باید تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایلنا در بروجرد، هوشنگ بازوند در جریان سفر به شهرستان بروجرد و بازدید از بیمارستان در حال ساخت آیت الله بروجردی این شهرستان افزود: برای تکمیل و تجهیز بیمارستان آیت الله بروجردی ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این خصوص اعلام آمادگی کرده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی در سال ۱۳۸۶ آغاز شده ولی تا کنون تکمیل نشده است، اظهار کرد: مسئولان بار‌ها در این مدت به مردم بروجرد قول بهره برداری از این بیمارستان را داده‌اند ولی تاکنون این وعده‌ها عملی نشده‌اند.

استاندار لرستان افزود: اداره راه و شهرسازی پیمانکار طرح بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی (ره) است لذا باید روند اجرای طرح را تسریع بخشد در غیر این صورت باید طرح را به پیمانکار دیگری واگذار نماید.

وی اظهار داشت: مسئولان بروجرد به همراه نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی باید با وحدت و اتحاد کمبودهای گذشته را جبران کنند.

به گزارش ایلنا، وزارت راه و شهرسازی به عنوان پیمانکار اجرای طرح بیمارستان آیت الله بروجردی در سال ۸۶ عملیات اجرایی این طرح را آغاز کرده است و باید تمام تلاش خود را برای تکمیل این بیمارستان در سال جاری به کار گیرد.

 در حال حاضر بیمارستان آیت الله بروجردی ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به گفته مسئولین این بیمارستان برای تکمیل به ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 این بیمارستان در پنج طبقه احداث شده و دارای ۱۶ تختخواب است که قابلیت ارتقا به ۲۲۹ تخت را دارد، وعده‌های عملی نشده مسئولان در سال‌های گذشته باعث نارضایتی مردم بروجرد شده است لذا برای حل مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان باید اقدام عملی صورت گیرد.

کد خبر : ۳۸۶۴۸۲