خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان مطرح کرد:

همت والا لازمه فعالیت در انجمن‌های خیریه‌ است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۳۲۸

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همّت والا و اعتقاد به حق تعالی لازمه فعالیت در انجمن‌های خیریه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین احمد نیکنام در بازدید از ساختمان در حال احداث انجمن کلیوی زنجان، داشتن دغدغه قلبی و انسانی را عاملی برای حضور در فعالیت های خیریه عنوان کرد و افزود: خیّرینی که باری از دردهای بیماران نیازمند را برمی دارند، حق تعالی باری از مشکلات آنان برمی دارد.

وی با اعلام همکاری با انجمن کلیوی ادامه داد: صندوق قرض الحسنه راسخون اداره کل اوقاف و امور خیریه می‌تواند با تفاهم نامه فی مابین در خدمت بیماران کلیوی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: هم افزایی و استفاده از پتانسیل های خیّرین مشترک باعث می شود تا به نتایج باارزش‌تری به نفع بیماران کلیوی نیازمند برسیم.

در این دیدار مدیر انجمن کلیوی زنجان نیز شکرانه سلامتی را خدمت به خلق دانست و گفت: در کنار کمک رسانی به بیماران کلیوی از محل کمک های خیّرین در امور معیشتی و درمانی، تکریم ارباب رجوع که اغلب از بیماران کلیوی نیازمند هستند و حفظ شخصیت انسانی آنان نیز باید حفظ شود.

محمدرضا طهماسبی با تاکید بر این که بیماری کلیوی بار هزینه کرد درمانی و معیشتی بیماران را افزایش می دهد، تصریح کرد: پیوند کلیه از افراد زنده و مرگ مغزی انجام می شود که پیوند از افراد زنده هزینه های بیشتری دربر دارد و در صورت پیوند نیز، بیماران مادام العمر باید دارو مصرف کنند که این مساله نیز به نوبه خود هزینه ها و مشکلات جانبی را بر آنان تحمیل می کند.

وی علل ابتلا به بیماری های کلیوی را برشمرد و افزود: کم تحرکی، مصرف رژیم غذایی نامناسب به ویژه فست فودها و غذاهای پرچرب و پرنمک و داشتن مشکلات روحی و روانی سه عامل مهم در ایجاد بیماری های کلیوی هستند.

مدیر انجمن کلیوی زنجان خواستار سرمایه گذاری اوقاف برای آماده سازی بخش دیالیز و سایر بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی این انجمن و پشتیبانی دفاتر نمایندگی انجمن کلیوی شهرستان ها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز