خبرگزاری کار ایران

تکمیل 100 درصدی تالارهای تئاتر شهر/ «روزهای بی‌باران» دو اجرایی شد

آمار تماشاگران آثار نمایشی روی صحنه در تالارهای مختلف مجموعه تئا‌تر شهر از ۲۷ خرداد تاکنون نشانگر تکمیل ظرفیت بیش از ۱۰۰ درصدی تالارهای اجرای نمایش‌ها بوده است.

به گزارش ایلنا، آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه مجموعه تئا‌تر شهر از ۲۷ خرداد تاکنون با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شده‌اند.

نمایش «مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان که از روز ۲۹ خرداد در تالار اصلی مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه رفته طی روزهای گذشته با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۷۹ نفری این تالار و دو اجرایی شدن نمایش در برخی روزهای هفته میزبان ۹هزار و ۴۲۲ تماشاگر بوده است.

نمایش «بیگانه» نوشته آلبرکامو و کارگردانی مسعود دلخواه که از ۳۰ خرداد ماه در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو به صحنه رفته در هفته‌ای که گذشته با در نظر گرفتن دواجرایی شدن نمایش در برخی روزهای هفته تاکنون ۴ هزار و ۲۸۷ تماشاگر داشته است.

 «روزهای بی‌باران» نوشته و کار امین بهروزی هم که از روز ۲۷ خرداد در تالار سایه به صحنه رفته، با در نظر گرفتن دو اجرایی شدن و ظرفیت ۵۶ نفری این تالار پذیرای ۹۰۹ تماشاگر بوده است.

بر اساس این گزارش از ۲۷ خرداد ماه تا پایان روز پنجشنبه دهم تیر ماه در سه تالار فعال روزهای یاد شده تئا‌تر شهر با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان همراه بوده و این در حالی است که در هیچ یک از نمایش‌ها صندلی بدون تماشاگر وجود نداشته است و تعداد کثیری از مخاطبان با استفاده از بلیت اضافه ظرفیت به تماشای نمایش‌ها در تالارهای اصلی، چهارسو و سایه مجموعه تئا‌تر شهر نشسته‌اند این آمار نشان گر استقبال ۱۰۰ درصدی مخاطبان از نمایش‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت تالار‌ها بوده است.

نمایش «روزهای بی‌باران» دو اجرایی شد

نمایش «روزهای بی‌باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی از روز یکشنبه سیزدهم تا سه شنبه بیست و نهم تیر در دو نوبت میزبان علاقه مندان تئا‌تر خواهد بود.

این اثر نمایشی که از روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر آغاز کرده، روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه در دو نوبت ساعت‌های ۱۹ و ۲۱: ۱۵ پذیرای مخاطبان است.

نمایش «روزهای بی‌باران» از روز شانزدهم تا بیست و نهم تیر نیز ساعت‌های ۱۹ و ۲۰: ۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «روزهای بی‌باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی با بازی وحید آقا‌پور، سجاد افشاریان، نازنین احمدی، سوگل خلیق در تالار سایه میزبان دوستداران تئا‌تر است.

کد خبر : ۳۸۶۲۷۴