خبرگزاری کار ایران

«برافشان» در نیاوران به صحنه می‌رود

گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی غلامرضا رضایی و سرپرستی هامان خلیلی یکم و دوم مرداد ماه ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ هامان خلیلی، سرپرست گروه موسیقی برافشان گفت: این کنسرت  اردیبهشت امسال  به مدت دو شب در ساری اجرا شد و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد؛ بنابراین تصمیم گرفتم آن را در تهران نیز اجرا کنیم.

وی افزود: آثاری که قرار است در کنسرت پیش رو اجرا کنیم، در آواز اصفهان و  دستگاه چهارگاه است؛ در بخش آوازاصفهان می‌خواهیم قطعات قدما را اجرا کنیم و همچنین در دستگاه چهارگاه قطعاتی به آهنگسازی خودم اجرا می‌شود.

این  آهنگساز اظهار داشت: در بخش اصفهان قطعاتی چون پیش درامد اصفهان از علی اکبرشهنازی، سه تصنیف قدیمی و یک رنگ از علی اصغر بهاری اجرا می شود. همچنین در بخش چهارگاه قطعاتی چون پیش درآمد، چهارمضراب،  تصنیف مخالف، تصنیف شوریده اجرا می‌شود.

هامان خیلیلی درباره اعضایی گروه برافشان گفت: علاوه بر خودم به عنوان به عنوان آهنگساز نوازنده تار وسرپرست، خواننده ارزشمند غلامرضا رضایی به عنوان خواننده در کنار ما هست .همچنین هنرمندانی چون وحیدربیع پور(دف ودایره)، پویالقایی(رباب)، نیره فخری(عود)، مهدی ولی زاده(نی)، فریماموفقی(کمانچه)، مهدی دریاباری(تار)، سهیل اله دادیان(تمبک)، مرجان راغب(سنتور)، چکادفشارکی(کمانچه)، فرزادموسوی(بم تار)، در این کنسرت حضور دارند.

فروش بلیت این کنسرت در سایت تیوال آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به این سایت مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۸۶۲۲۰