خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

رسانه‌ها نباید آتش‌بیار توپخانه تخریب باشند

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۲۵

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی تاکید کرد که رسانه‌ها نباید آتش بیار توپخانه تخریب ها در جامعه باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در نشستی با رسانه ها در یاسوج گفت: نباید کسانی با زیرکی تلاش کنند از رسانه ها به عنوان آتش بیار توپخانه تخریب در جامعه بهره ببرند.

وی با تشریح دیگر رسالت های رسانه ها، اظهارداشت: اگر رسانه‌ها آتش بیار توپخانه تخریب در جامعه شوند از رسالت های خود دور می شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها نباید متعلق به یک جریان خاص بوده و در اختیار تشتت جامعه قرار گیرند.

زارعی با بیان اینکه جذب مخاطب به هرقیمتی از سوی رسانه ها با تیترهای نادرست کار خوبی نیست، خاطرنشان کرد: رسانه ها نباید در اختیار تشتت جامعه باشند.

وی فضای کنونی سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد را فضای آرامش عنوان و ادامه داد: نباید عده ای با اظهارنظرها و اقدام های خود به این فضا خدشه وارد کنند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: یقین داریم اگر سیاست های اقتصادی برپایه اقتصاد مقاومتی باشد مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

زارعی از کاهش نرخ تورم در سالجاری خبرداد و اظهارداشت: با تک نرخی شدن تورم شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی گفت: باوجود تمام موانع و کارشکنی ها در چهارسال گذشته شاهد دستاوردهای مناسبی در حوزه انتخابیه بوده و برنامه های عمرانی با قدرت بیشتری ادامه پیدا می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت عمرانی در حوزه انتخابیه, یادآور شد: تا چهارسال آینده هیچ نقطه کور غیراسفالتی در روستاهای بویراحمد و دنا نخواهیم داشت.

زارعی باتشریح خدمات صورت گرفته در حوزه های زیرساختی ادامه داد: محورهای ارتباطی از نقاط صفر زیلایی و سیلاب کلوار تا مرکز استان اسفالته خواهد شد.

وی گفت: برای هیچگاه بدنبال مسائل سیاسی نبوده و نخواهیم بود اما متاسفانه عده ای می خواهند خدمات رسانی به مردم را به مسائل سیاسی گره بزنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در دهه 90 حرکت جهادی در رفع محرومیت ها را شاهد بودیم.

زارعی با تقدیر ویژه از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این شرکت توانست آرزوهای ما و مردم را در حوزه خدمات رسانی برق محقق سازد.

وی گفت: متاسفانه در حاشیه شهر یاسوج شاهد بدترین شرایط شبکه های برق و انشعابات غیرمجاز برق بودیم اما الان زیباترین و پایدارترین شبکه ها را شاهد هستیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات فراوانی در اقصی نقاط حوزه انتخابیه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شده است، اظهارداشت: زمانی مردم از ما می‌خواستند که روشنایی معابر تکی نصب شود و الان سراسر کوچه‌ها و روستاها از معابر روشنایی برخوردارند.

زارعی به سایر خدمات صورت گرفته در 4 سال گذشته در حوزه انتخابیه اشاره و ادامه داد: تطویل باند فرودگاه یاسوج از مصوبات دولت گذشته بود که اجرایی نشد اما باهمت ما و دولت کنونی درحال انجام است.

وی گفت: بدلیل نبود زیرساخت ها, در حوزه گردشگری موفقیت چندانی نداشتیم و 12 میلیارد تومان برای این حوزه در سفر ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

این نماینده مجلس به سایر پروژه های عمرانی در بویراحمد و دنا اشاره و یادآور شد: پروژه های عمرانی برای رفع بیکاری در این حوزه انتخابیه فعال خواهد شد.

زارعی از مردم حوزه انتخابیه خود خواست با مسئولان و نماینده شان در مجلس شورای اسلامی همکاری های همیشگی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز