خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال مطرح کرد:

ضرورت نظارت دقیق بخشداری‌ها بر بهداشت موادغذایی و آب آشامیدنی

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۲۳

فرماندار ماسال برخی‌گزارش‌ها در زمینه آلودگی آب ییلاقات این منطقه را نگران‌کننده خواند و بیان داشت: نظارت دقیق بر بهداشت مواد غذایی و آب آشامیدنی از جمله وظایف دولت برای حفظ سلامت جامعه است و بخشداری‌ها باید در این زمینه نظارت دقیق داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه بهداشت و سلامت این شهرستان با بیان اینکه شاهد شیوع بیماری‌های جدیدی با پیشرفت تکنولوژی در جامعه هستیم، اظهار کرد: هیچ بعید نیست که برخی از این بیماری‌ها در قالب اقدام‌های سازمان یافته و بیوتروریسم ایجاد شده باشد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از محصولات تراریخته در صنایع غذایی از جمله عوارض بیماری‌زای تکنولوژی و سرطان‌زا است، ادامه داد: ترویج استفاده از مواد غذایی ارگانیک در دنیا مزیت این نکته است، بنابراین باید مسائل بهداشتی برای مردم به خوبی تبیین شود.

فرماندار ماسال اجرای طرح و آموزش خودمهارتی در مواجهه با بیماری‌ها و پیشگیری از آن را تاثیرگذار خواند.

قاسم نژٰاد با تصریح بر اینکه مصرف قلیان به عنوان یک فرهنگ غلط در جامعه نهادینه شده است، ادامه داد: ‌شهرداری‌ها و دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان نقش مهمی در برنامه‌ریزی برای مقابله با مصرف قلیان دارند.

قاسم‌نژاد برخی گزارش‌ها در زمینه آلودگی آب ییلاقات ماسال را نگران‌کننده خواند و بیان داشت: نظارت دقیق بر بهداشت مواد غذایی و آب آشامیدنی از جمله وظایف دولت برای حفظ سلامت جامعه است و بخشداری‌ها باید در این زمینه نظارت دقیق داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای بهبود وضعیت آب مناطق ییلاقات ماسال توسط سازمان امور عشایری اختصاص داده شود، افزود: دامپزشکی ماسال نیز باید ضمن نظارت دقیق از طریق گشت‌های مشترک بر قصابی‌ها و ارائه کنندگان غیرمجاز گوشت به شدت با تخلفات برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز