خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت روز جهانی قدس

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اطلاعیه‌ای را به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این بیانیه آمده است:« فاجعه اسفبار کشتار گسترده و قتل عام مردم مسلمان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین، یمن، عراق و سوریه که با سکوت معنادار سازمان ملل و دیگر مجامع بین‌المللی همراه بوده، باعث گسترده شدن این نسل‌کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است.

بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات، دست حمایت جریان استکبار، ایادی و نوکران سر سپرده آنها در منطقه و بعضا در سازمان‌های بین‌المللی وجود دارد که پیش زمینه این خون‌ریزی‌ها را فراهم کرده است و اکنون شاهد ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشورهای غربی با اقداماتی نظیر ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی مانند داعش هستیم که کاری جز اهانت به قرآن و اهل بیت پیامبر (ص) و ایجاد محدودیت‌های شدید اجتماعی برای مسلمانان بلد نیستند.

علی‌رغم ادعای حقوق بشر که برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا سر داده‌اند ، هم اکنون یکی از خشونت‌بارترین وقایع تاریخ معاصر در حال وقوع است و با کمال تأسف، کمترین صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشر به گوش نمی‌رسد. به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان گوش‌ها را کر کرده است، اینگونه نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌ها با بی‌توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟. آیا وقت آن نیست که مجامع بین‌المللی و در رأس آنها شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ضمن محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان چه در فلسطین چه در یمن و چه در دیگر نقاط جهان اسلام، از تمامی نهادهای بین‌المللی می‌خواهد در اقدامی عاجل و قاطعانه به این نسل‌کشی‌ها و جنایات واکنش نشان دهند.

همچنین دانش‌آموزان به فیض الهی همراه با مردم شهید پرور همانند سنوات گذشته جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و ضمن اعلام انزجار از دولت‌های مزدور و سرکوب‌گر منطقه و فرامنطقه‌ای به خصوص مستکبران غربی اعلام خواهند کرد که تا رسیدن ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

آری وعده الهی بسیار نزدیک است و به زودی قدس شریف به دامن امت اسلامی باز می‌گردد.»

کد خبر : ۳۸۵۷۶۶