خبرگزاری کار ایران

عبداله رضیان

فکرکردن به حقوق 800 هزارتومانی عذاب آوروغیرباورو تحمل است

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۰۴

بنده بعنوان فرزند یک بازنشسته تامین اجتماعی فکرکردن به اینکه این قشر باید با 800 هزارتومان در این تورم وانفسا زندگی کنند برایم عذاب آور و غیرقابل تحمل است.

عبداله رضیان گفت:آنچیزی که میتواند برای مسئولین ماندگار باشد خدمت به جامعه کارگری وبازنشستگی است.

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مراسم افطاری تشکیلات خانه کارگر مازندران با بیان اینکه برای احداث و راه اندازی کارخانجات مازندران عزم جدی وجود دارد گفت: سازمان محیط زیست و منابع طبیعی دو دستگاه اجرایی باز دارنده هستند که همواره مورد نقد میباشند.

وی تصریح کرد : علیرغم مشکلات فراوان جامعه کارو تولید تشکیل فراکسیون کارگری در مجلس یازدهم به کندی در حال شکل گیری است و انتظار میرفت این فراکسیون جزئ اولین فراکسیون هایی بود که شکل میگرفت.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ با بیان اینکه عدم نظا رت برعملکرد دستگاهها نشان ازبی تدبیری و بی عدالتی است گفت:متاسفانه در چالش بین بانک و سرمایه گذاربیشترین آسیب به نیروی کار میرسد ودر این کارزارچرا باید کاخانجات تعطیل و کارگران بیکار شند؟

رضیان با ابراز تاسف از وضعیت معیشیتی کارگران و بازنشستگان گفت:بنده بعنوان فرزند یک بازنشسته تامین اجتماعی فکرکردن به اینکه این قشر باید با 800 هزارتومان در این تورم وانفسا زندگی کنند برایم عذاب آور و غیرقابل تحمل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز