خبرگزاری کار ایران

بیانیه‌ وزارت اطلاعات بمناسبت روز قدس؛

فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است

روابط عمومی وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: کشورهایی که با حمایت و تجاوزاتشان به کشورهای مسلمان خشنودی مستکبران را برای خود می‌خرند، بدانند که فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: وقتی نام مظلومی در جهان اسلام برده می‌شود، نگاه‌ها به سمت فلسطین، سمت کشوری اشغال شده به دست بد‌ترین انسان‌های جهان به ذهن می‌آید، فلسطینی که روزی نماد اسلام و آماج قلب‌های مسلمان بود، از ۷۰ سال پیش فرزندانش را آواره دیده و غاصبین را در خود.

این بیانیه افزود: اگرچه شاید تا امروز بزرگ‌ترین خیانت را کسانی می‌کنند که با سکوت خود، مهر تایید بر رفتارهای غاصبانه جنایتکارانه وحشی‌ترین افراد جهان می‌زنند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اضافه کرد: روح خدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی که روحش غریق رحمت و رضوان الهی باد، چه هوشمندانه و مدبرانه از ماه مبارزه با نفس سرکش و ماه عبادت و اطاعت، روزی را برای مبارزه واقعی از انتفاضه‌های فلسطین مظلوم گذاشت.

در بیانیه وزارت اطلاعات می‌خوانیم: به برکت نفس مخلصانه امام (ره) این روز جهانی شد و تبدیل به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان تبدیل شد.

وزارت اطلاعات در بیانیه مزبور افزود: فلسطین و مردم مظلومش امروز‌‌ همان وضع سال‌های قبل را دارند اگرچه مردم مظلوم و بی‌پناه یمن هم گرفتار همرزمان رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند. امروز مردم بحرین، عراق و سوریه نیز کمتر از فلسطینی‌ها در ظلم ستم نیستند و از خداوند می‌خواهیم به لطف و فضل خود شر دشمنان اسلام را به خودشان برگرداند.

در این بیانیه تاکید شده است: مردم انقلابی ما و هم پیمانان با ولایت، با حضور در راهپیمایی روز قدس و کشیدن بلند‌ترین فریاد بر سر تمامی جنایتکاران عالم از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و خونخوار، برائت خود را از تجاوز و ستم اعلام می‌نمایند تا کشورهایی که با حمایتشان و تجاوزاتشان به کشورهای مسلمان خشنودی مستکبران را برای خود می‌خرند، بدانند که آن فریاد برای همیشهٔ تاریخ ماندگار است.

کد خبر : ۳۸۵۶۱۴