خبرگزاری کار ایران

استقرار هیئت بازرسی در سازمان‌های ساماندهی مشاغل و ورزش شهرداری

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۵۶۰

هیئت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در سازمان ساماندهی مشاغل و سازمان ورزش شهرداری تهران مستقر شده است.

به گزارش ایلنا، هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه خدماتی و فنی شهرداری) از تاریخ ۹۵/۰۳/۲۲ لغایت ۱۹۵/۶/۱۷ در سازمان ورزش شهرداری تهران با موضوع «بررسی عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران» مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر (واقع در خ آزادی نرسیده به یادگار امام نبش شهرداری منطقه ۱۰ سازمان ورزش) مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۶۶۰۵۱۵۵۸ تماس حاصل فرمایند. همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

علاوه بر این، هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری‌ها (گروه خدماتی و فنی شهرداری) از تاریخ -۹۵/۳/۲۲ لغایت ۹۵/۶/۱۷در سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با موضوع «بررسی عملکرد شهرداری تهران در نحوه واگذاری و ساماندهی کیوسک‌های سطح شهر تهران در سه سال اخیر» مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر (واقع در خیابان گاندی کوچه یکم شماره ۱۷ طبقه ۴) مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره تلفن ۸۸۷۸۰۱۸۸ تماس حاصل فرمایند.

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز