خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های شبکه یک برای روز قدس

شبکه یک با پخش هفتمین قسمت از مستند سیاسی مقاومت که روز چهارشنبه ۹ تیر ماه، بعد از خبر ساعت ۱۴ پخش می‌شود، به استقبال این روز می‌رود.

به گزارش ایلنا، این مستند که کاری از معاونت خبر است و پخش آن از شنبه ۵ تیر آغاز شده است هر بار یکی از زوایای حضور رژیم صهیونیستی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی را به نمایش می‌گذارد.

از سوی دیگر ویژه برنامه روز قدس ویژه دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس تدارک دیده شده است که از امروز پخش می‌شود.

مجید خواجه‌نژاد تهیه‌کننده برنامه روز قدس گفت: از روز چهارشنبه نهم تیر ماه، ساعت ۱۷، ویژه برنامه روز قدس با اجرای آقایان نظام اسلامی و آقا بیگی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

بیان لزوم اتحاد مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ارتباط زنده با بیروت و استفاده از تحلیل‌های کار‌شناسان سیاسی درباره دفاع از مردم فلسطین از جمله بخش‌های ویژه برنامه قدس است که چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ تیر ماه، به مدت ۳۵ دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه روز جمعه ۱۱ تیر ماه از ساعت ۳۰: ۹ دقیقه صبح ویژه برنامه‌ای با هدف پوشش گسترده حضور مردم روزه دار ایران در راهپیمایی روز قدس با اجرای آقای نظام اسلامی و آقابیگی با مخاطبان همراه خواهد شد.

پخش تصاویری از راهپیمایی مردم از شهرهای مختلف کشور در راهپیمایی روز قدس، پخش نماهنگ و توصیه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم فلسطین از جمله بخش‌های این برنامه است که به همت پخش شبکه یک تدارک دیده شده است.

عصرجمعه ساعت نیز ۱۶، فیلم سینمایی سرب به کارگردانی مسعود کیمیایی و با موضوع مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی از این شبکه پخش می‌شود.

کد خبر : ۳۸۵۵۲۲