خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «اتاق» در شمال به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم «اتاق» به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی به تازگی در شمال کشور به پایان رسیده و هم‌اکنون مراحل فنی فیلم در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، شاهین یارمحمدی این روز‌ها مشغول مونتاژ فیلم است و براساس برنامه‌ریزی‌ها تا اواخر ماه جاری آن را به پایان می‌رساند. فیلمبرداری این فیلم به‌طور کامل در شمال کشور و در حوالی منطقه قائم شهر انجام شده است.

محمدرضا غفاری، حدیث میرامینی، سینا سهیلی، وانا همتی، سمانه کاوندی، زینب هاشمی، امیرحسین عشق آبادی و میثاق زارع و ساناز صفایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 «اتاق» که به احتمال فراوانش نامش تغییر خواهد کرد داستانش در ژانر وحشت قرار دارد و روایتی نو در این ژانر محسوب می‌شود. فیلم روایتگر داستان زندگی پنج جوان است که مواد مخدر مصرف می‌کنند. آن‌ها تلاش می‌کنند  بتوانند احضار روح انجام دهند اما این اقدام باعث می‌شود اتفاقاتی رخ دهد که….سازندگان قصد دارند این فیلم را در گروه هنر و تجربه به نمایش درآورند.

این فیلم اولین ساخته بلند فراهی محسوب می‌شود که پیش از این ساخت چندین فیلم کوتاه را در کارنامه خود داشته است.

سایر عوامل اصلی «اتاق» عبارتند از: آهنگساز: بابک میرزاخانی، مدیر فیلمبرداری: آرش سیفی، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: نیسا نادری، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی، برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، منشی صحنه: غزل رشیدی، مدیر تولید: حسین الماسی، مدیر تدارکات: دانیال داورزنی، عکاس: میثاق زارع، محصول خانه فیلم پروان.

کد خبر : ۳۸۵۵۱۵